19 maj 2011

Ibland går det några dagar mellan uppdateringarna. Enbart för att jag inte har något att skriva. Vissa dagar står det helt enkelt stilla och vissa dagar är tankarna för fulla för att jag ska kunna skriva något.

Det är tomt just nu. I tankarna. Jag ser bilderna på Elliott, men det är tomt. Jag känner inte mycket. Det gör bara ont. En massa ont.

Jag försöker tänka framåt. Tänka på bröllopet, tänka på utlandsresan. På den framtid vi har. På de barn vi kommer få se växa upp. På de jobb vi i framtiden kommer ha. Jag försöker tänka på vår lycka. För lycka, det kommer vi ha massor av.

1 kommentar:

  1. jag önskar dig all lycka kristina, jag önskar dig ett jobb och många fina barn, jag önskar dig ett långt och lyckligt liv med din pojkvän/ snart din man, och jag önskar dig en fin relation med ditt ängla barn elliott och alla känslor och tankar som finns som berör sorg och förlust. elliott finns i allt som är runtikring dig, han är blommorna, regnet, solen som värmer, vinden som susar han är doften som passerar din näsa när du känner dig ledsen så smeker han dina tårar och kramar dig hårt.
    jag tänker på dig ofta // pia

    SvaraRadera