14 april 2011

Underbara soliga torsdag! :-)

Började dagen med en joggingtur, för att rensa tankarna och bli av med mensvärken. Det fungerade galant! Sedan blev det en tur på plassn. Där inhandlades kattmat samt en kattsele. Så nu har kattskrället fått prova på lite friskluft. Hno var verkligen hur duktig som helst!

Ikväll är det bröllopsplanering som gäller igen. Är så mycket som ska ordnas och folk påstår att det är lång tid kvar. Herregud, fyra månader kommer rusa iväg! Så lika bra att vara ute i god tid!

Saknar min prins något så fruktansvärt idag, vill ha honom här. Har hoppats att han hållt ett vakande öga på lilla Wilda och det tror jag att han har gjort, för hennes operation verkar ha gått bra. Söta, fina lilla Wilda. Tänk vad denna sjukdom kan ställa till med. Har tänkt mycket på det Alma sa igår, varför han inte kunde få medicin? Tänk om det vore så enkelt..

Bröllopet ger mig chansen att tänka på något annat, men jag kommer aldrig sluta tänka på min prins, han kommer alltid finnas här.. inom mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar