Funderingar kring färgtema.

Ett litet inlägg angående bröllopet.

Det är nämligen såhär att vi valt färgtema för bröllopet. Det kommer gå igenom i inbjudningskorten, dukningen och våra kläder. Självklart vill vi också att gästerna ska följa detta tema då det inte är ett svårt tema att följa.

Redan nu är jag orolig att ingen kommer följa de färger vi valt, utan kommer komma i något helt annat. Färgtema väljer man av en anledning, kommer folk ändå i andra färger är det ju ingen vits med att ha valt vilka färger vi tycker bröllopet ska gå i.

Tack och lov har världens bästa Linnea lovat att hon ska stå i dörren med guldpyntade svart och vita sopsäckar om det är någon som kommer och inte följer färgtemat. Vilken tur att jag har henne! ;)

HERE COMES THE BRIDEZILLA!

Jag vill helt enkelt bara att det ska vara som jag tänkt mig, det är ju trots allt min stora dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar