20 april 2011

Idag mår jag bättre, idag är en bra dag faktiskt.

Fick prata av mig en massa med älsklingen inatt så vi somnade inte förrän kl 5, men det var det absolut värt. Det känns som om en sten lyfts från mitt bröst. Vi pratade om att jag har all rätt att vara ledsen, men att jag även måste tillåta mig själv att skratta och vara glad. Så idag har jag faktiskt skrattat, ärligt skrattat och det var så skönt!

I övrigt har inte så mycket blivit gjort idag. Vi var ner på Vilhelmina, fyllde i hindersprövningen och var på Systemet inför Påskhelgen. Sedan blev det middag hos svärmor och svärfar, biff och potatis, MUMS!

Har suttit och klippt ut alla placeringskort till bröllopet, räknat ut hur jag ska få dukningen att se bra ut med färgtemat och allmänt bara fortsatt planera. Folk säger att det är länge kvar, att jag kommer hinna. Tänk om jag får jobb i sommar? Då kommer ingen tid finnas till planering, så varför inte göra allting nu?

Snart får jag min ram som jag beställde med mor och far från IKEA. I den ska jag sätta in lilla hjärtats body som han hade på sig när han dog, hans söta små tjocksockar, hans hårlock, fot och handavtryck samt lite foton. Förhoppningsvis kommer allting att rymmas. Sedan åker tavlan upp på väggen så alla kan se vår lilla älskling, minnas honom.

Måste passa på att tacka alla underbara människor för era fina kommentarer. Era ord värmer och stöttar enormt mycket. Så fortsätt gärna kommentera :-)

1 kommentar: