25 april 2011

Haft en helt suverän påskhelg i Marsvik. Solat, druckit öl och bara njutit av livet. Lyckats skaffa min första solbränna, väldigt fint men inte alls så skönt som man kan tro. Usch vad det svider i skinnet, men vet ni, det är det tammefan värt!

Idag har jag och älsklingen promenerat runt byn i det soliga vädret, sedan blev det hem och röja lite. Vi har bjudit svärmor och svärfar på middag ikväll, hamburgare gjorda på älgkött, MUMS!

Igår kväll följde vi med Kristoffer till Dalasjö för han skulle köpa någon del till sin bil. Trevligt nog så var det hemma hos Tomas och Mikaela. Så nu fick jag äntligen träffa deras lille Jonathan. Jag och Mikaela var i samma mammagrupp, så det kändes kul att få surra och höra hur det gått för dem. Fick hålla i lillkillen dessutom, härlig känsla.

Känner mer och mer hur jag saknar och längtar.. Saknar min älskade lillprins och längtar efter att återigen få bära ett barn. Få känna sparkar, se magen växa och tillslut få hålla mitt barn i mina armar. Mitt mammahjärta längtar något så fruktansvärt, jag önskar jag hade lika tur som alla andra, få uppleva det de upplever. Mitt mammahjärta skriker efter någon att få ge all den kärlek som jag samlat på mig till Elliott men inte hunnit ge. Jag saknar honom sååå..

Ett barn kommer komma i denna familj i sinom tid, just nu är största fokus på bröllopet och att hinna göra så mycket som möjligt av livet. Förhoppningsvis börjar jag plugga till hösten, känns spännande men samtidigt oroligt. Denna gång ska jag klara det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar