25 maj 2011

Känns som att jag skriver mer och mer sällan, men jag har inget att skriva om.

Jobbar i veckan, det känns helt underbart, som jag längtat! Dessutom har världens underbaraste och bästaste Nadja sett till så att jag har jobb i sommar, puss på dig vännen! Är bara 4 veckor, men hellre det än ingenting alls!

Dagarna rullar på. Har varit ganska ledsen de senaste dagarna. Tänkt mycket på min lillprins och det hemska öde som drabbade honom. Jag har inte besökt hans grav sedan påsk, jag orkar inte och jag kan inte.

Är inne i en period nu då jag bara vill glömma det som hänt. Att fara på graven gör det hela så verkligt. Just nu är han borta, det är jag fullt medveten om. Däremot är jag vid graven så är han inte bara borta, han är död.

Kanske har det att göra med att det bara är en hög med jord där han ligger. Svärmor och svärfar brukar vara där och göra fint, jag klarar inte det än. Kanske när stenen kommit upp, då åsynen av hans grav blir en annan, något annat än bara en jordhög.

Nu ska jag lägga mig på sängen och fortsätta läsa den där underbart, spännande boken som kusin Anna lånade mig. En såndär bok som man helst inte vill lägga ifrån sig! Perfekt för oss som gillar deckare/kriminalböcker :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar