29 maj 2011

Morsdag.. Grattis alla mammor!

Idag skulle ha varit min dag. Under hela graviditeten drömde jag om min första morsdag, om en mysdag med familjen. Äta middag tillsammans och kanske tårta. Vem vet, kanske hade man fått en present också?

Det går inte en dag utan att jag drömmer, utan att jag längtar efter ett barn. Mitt barn, vårt barn. Det finns ingen jag hellre skulle skaffa barn med än min älskling, han är världens bästa. Drömma kan man, hur mycket som helst, men om det går i uppfyllelse är en annan sak.

Imorgon tänker jag ta mod till mig och besöka Elliott. Har inte varit där sedan före påsk. Det har gjort alldeles för ont. På något sätt känner jag mig starkare nu, kanske just för att jag tillåtit mig själv att låta det göra ont ett tag, tillåtit mig själv att vara ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar