26 februari 2011 - Beslutsångest.

Ja, det kan man minst sagt säga att jag har, beslutsångest.. Har många gånger sagt att jag behöver åka bort, för att hitta tillbaka igen. Så nu har jag hittat en resa till Turkiet, två veckor med All Inclusive för 14950:-

Pengarna "finns", men så även snålheten. Jag skulle verkligen behöva den där resan, VI skulle verkligen behöva den! Även om vi skulle kunna boka resan på en gång och betala så får jag ångest. Vi skulle troligtvis hinna spara ihop halva summan själv innan det är dags, vi skulle verkligen klara det!

Tänk om någon snäll miljonär kände att dessa föräldrar behöver en slant för att vårda varandra efter det som hänt, eller att man vann en summa pengar på Lotto.

Vad gör man när man verkligen vill något, men är rädd för att folk ska tycka att "Nej, men det där är väl onödigt att lägga pengar på, nu när ni väl har litegrann".. Ja vad tusan gör man?

3 kommentarer:

  1. Klart ni ska åka! Två veckor att bara koppla av och rå om varandra! Jag tror att det inte är många som missunnar er en sån resa efter vad ni precis varit med om!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vill bara säga att jag känner med er och att er lilla prins alltid finns i mina tankar. Jag kan inte säga att jag förstår för de gör jag inte, men vi har varit nära att förlora våran prins så jag känner rädslan, förtvivlan, hjälplösheten som ni säkert också gjorde. Vet att de inte är någon tröst men vill att du ska veta att jag känner med dig och jag hoppas att ni snart får ett syskon. Tusen styrkekramar!

    SvaraRadera
  3. Är det någon som har negativa tankar eller åsikter om er ev. resa tycker jag inte ens de förtjänar att kallas vänner. Vänner ser till vänners bästa, och missunnsamhet och vänskap går inte hand i hand.
    Jag hoppas ni tar er för och åker, jag hoppas ni tar er för att göra alla små och stora saker som på något sätt kan ge er en gnutta glädje efter allt ni fått gå/går igenom!

    Många kramar från er för en helt okänd människa :)

    SvaraRadera