12 mars 2011

Hade en super-rolig kväll igår! Vi började med att dra raggen på samhälle några varv, sedan blev det Krogen. Inte så mycket folk, men tillräckligt för att göra kvällen bra. Efteråt hamnade vi hos en gammal musiklärare, måste verkligen säga att det nog är den roligaste efterfest jag varit på! Det enda negativa är ju att man mår som man mår idag, haha. Dock verkligen värt det, då vi kom hem halv sex.

Idag blir det ganska lugnt, är iofs inte så mycket kvar av den här dagen. Måste väl fixa någon middag och sedan ska vi hälsa på lillprins Elliott. Igår var det en månad sedan vi begravde honom. Jag hade aldrig någonsin kunnat tro att jag skulle behöva begrava mitt barn, det är ju dom som en dag ska begrava mig. Trots att det är ofattbart, hemskt, jobbigt och fyller mitt hjärta med sorg så vet jag att han har det bra där han är nu.

Ibland får jag dåligt samvete över att jag går ut och festar, ja, att jag har roligt överhuvudtaget. Ändå vet jag att Elliott inte hade velat att jag ska gräva ner mig, gömma mig under täcket och aldrig kliva upp. Jag tror han sitter där uppe på sin stjärna och tittar ner på mig och längtar efter att få se mig le igen.

Varför just du, hjärtat mitt, varför just min lilla pojke? Mamma kommer alltid att älska dig Elliott, för evigt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar