13 mars 2011

Jag bokstavligt talat älskar dagar som denna! Även om mesta delen av dagen har ägnats åt röjning av lägenhet så har jag fått vara med min älskling. Vi tog en skotertur till Sikholma, gjorde mackor i järn och drack varm oboy, bara vi två. Känns som om vi båda två har behövt en mysdag och det har vi verkligen haft. Nu håller vi på med middag och sedan blir det mer mys ikväll med V för Vendetta.

Tack älskade lilla prins för att du låter solen lysa på oss här nere. Jag har hittat ny energi och ny ork till att göra saker och ting, och det är tack vare dig. Lille Elliott, vad du är underbar! Nu har jag hittat glädjen med livet igen, tack vare den underbara solen och tack vare att du har hittat ro. Mamma älskar dig så!



Fick den här dikten i en kommentar av Cajsa, tycker den är så fin!

Do not stand at my grave and weep I am not there; I do not sleep.
I am a thousand winds that blow, I am the diamond glints on snow,
I am the sun on ripened grain, I am the gentle autumn rain.
When you awaken in the morning's hush,
I am the swift uplifting rush of quiet birds in circled flight.
I am the soft stars that shine at night.
Do not stand at my grave and cry, I am not there; I did not die.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar