16 mars 2011

Vilken dag! Vaknade av att älskling kom med frukost. Är inte varje dag man får sådan lyx, tack hjärtat. Vi låg och pratade en stund efteråt och det finns inga andra ord att säga än att han gör mig lycklig.

När vi myst färdigt åkte vi till svärmor och sedan blev det en skotertur ut till Sikholma. Gud vad jag älskar detta vårväder! Solen värmer och jag känner hur jag mår bra i hela kroppen. Tack lille söte Elliott för att du låter solen lysa på våra ansikten, fylla oss med värme.

Ikväll blev en lugn kväll. Mest bara suttit vid datorn, när jag egentligen borde gjort mer nytta här hemma. Fast jag känner att jag inte behöver, jag vill leva på den här lyckan jag känner just nu och inte förstöra den med någon hushållssyssla!

För idag är jag just det, LYCKLIG! Jag kan inte berätta varför, för det finns egentligen ingen speciell anledning, jag bara är just det, lycklig. Jag och älskling har våra upp och nergångar efter det att Elliott gick bort, men det är fullt normalt och jag är glad att det i slutändan löser sig, att vi gör varandra lyckliga och kan prata med varandra.


Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig.
Var inte rädd, jag går bredvid dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar