17 mars 2011

Lycklig, jag är så lycklig.. Tra-la-la-la-la!

Vaknade imorse och ville bara kräkas. Mensvärk till tusen, tänk att man kan glömma hur illa det kan vara. Tack och lov är det mycket bättre nu!

Blev en tur på Vitvattentjärn idag, men eftersom det blåste så mycket så blev vi inte långvariga. Huvudsaken är ju faktiskt att man hinner fika ;)

Sitter och tittar på ramar på Ikea. Vill så gärna ha sådana där stora, djupa ramar. Vill ju kunna rama in Elliotts tjocksockar, bodyn han gick bort i och en massa annat. Vill kunna sätta upp allt på väggen, vill att alla ska kunna se, kunna minnas det som en gång var. Åh gud, vad jag saknar min lillkille :(

Imorgon ska jag på anställningsintervju som elevassistent, eller jag har väl egentligen redan fått det, ska bara dit och visa upp mig och träffa alla inblandade. Känns jättespännande! På något sätt känns det bra att inte gå tillbaka till förskolan det första jag gör, utan att först få göra något annat, en mjukstart liksom. Berättar väl mer imorgon när jag varit där!

I övrigt är jag i ett lyckorus! Elliot, lille älskade Elliott, äntligen är mamma på väg tillbaka igen. Just nu finns det så mycket att vara glad och lycklig över att jag faktiskt inte fällt en tår på ett tag. Det känns dumt, att jag inte gråter, att jag inte är ledsen dygnet runt. Men som alla som förlorat barn har sagt, det kommer och går, alla dagar är olika.

Skickar lite ljus och lycka på alla er som läser <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar