2 mars 2011

Kan man annat än jubla? Nu är resan till Turkiet bokad, två härliga veckor med All Inclusive! Precis vad man behöver efter allt som hänt, bara få koppla av, inte tänka på annat än sig själv. Tack alla ni som peppat oss att boka! :)

Alla ni som läser och kommenterar, om ni visste hur mycket era ord berör. Stötte på en "granne" i byn igår när jag skulle till svägerskan, var så otroligt roligt att höra att hon följer min blogg och tycker om det jag skriver. Det värmer att veta att mina känslor och tankar når ut till så många.

Ikväll är det full storm, usch, jag riktigt ryser i hela kroppen! Gör bara att man längtar ännu mer efter solsemestern i Augusti. Tänk vad mysigt det hade varit att få bädda ner sig i sängen och bara mysa med en liten bebis, ja tänk om.. Ser framemot att få göra det i framtiden, det gör jag verkligen.

Ibland har jag undrat om Elliott hade varit en flicka, hade hon varit frisk då? Hade vi sluppit stå ut all denna smärta då? Hade allt fått vara sådär perfekt som det skulle ha varit med en frisk bebis? Jag känner mig hemsk med dessa tankar, men samtidigt måste man ju få undra. Jag är glad för det vi fick, för den sötaste lilla pojke i världen, för vår unika Elliott. Snälla, ni får inte tro något annat! För hur det än blev och hur än allt var så älskar jag Elliott av hela mitt hjärta, för trots allt är han min första, min första underbara lilla bebis. Det kommer han alltid att vara <3

PS: Imorgon kommer Hemmets Journal ut, den måste alla köpa och läsa! För dom har gjort ett reportage om Wilda, som lider av Trisomi 13, nästan samma som Elliott. Bloggen om Wilda hittar ni här till höger :)

1 kommentar:

  1. Vad härligt att höra att ni har bokat resan! Det är ni väl värda! Och toppen med all inclusive, då behöver man ju inte tänja på något annat än att ta det lugnt och ha det bra!

    Otroligt bra beslut! ;-)

    Kram!

    SvaraRadera