21 mars 2011

Så mycket att göra, så många tankar som snurrar. Tänk att livet kan vara fyllt med så mycket spännande saker!

Idag har jag försökt städa, jag menar det, jag har verkligen försökt men har inte klarat det. Hjärnan har stått still idag, likaså kroppen. Jag har ingen motivation, inte till sådant göra. Det hela slutade med att jag la mig på sängen och spelade spel på telefonen för att undvika en panikångestattack. Jag kände den komma runt hörnet, kände samma känslor som jag så många gånger upplevt förut. Jag måste släppa tankarna ett tag, bara ta hand om mig själv.

Åker hem till mor och far på torsdagkväll. Ska bli skönt att få bli ompysslad. Krypa ner i ett varmt bad, med ansiktsmask, levande ljus och bara njuta. På kvällarna få krypa upp i soffan med min älskade far och göra som så många gånger förr, se Clintan. Älskade, älskade pappa.

Elliott, min lille Elliott. Så nära, men ändå så långt borta. I mitt hjärta bär jag dig med mig varje dag, i min själ bär jag tomrummet du lämnade kvar. Tänk om mamma vore lika klok som alla andra, lärde sig lyssna till sitt inre. Idag har jag fått många kloka ord och råd från människor runtomkring. Fick ett långt mejl av Mirja på Facebook och det fick mig verkligen att vakna. Tack! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar