25 mars 2011

Snart har även denna månad passerat, gud vad tiden går fort! Våren gör sig påmind och jag känner vårkänslorna i hela kroppen.

Började dagen med en snabbtur på stan med pappa, riktigt mysigt att bara vara han och jag. Igår kväll hamnade vi i varsin fåtölj framför Clint Eastwoods Gran Torino, en film som verkligen får mig på bättre humör. I skrivande stund har jag precis klivit upp efter en dryg halvtimme i bubbelbadet, gud vad härligt och välbehövligt! Känner mig som en ny människa. Ikväll blir det bio med mamma och pappa, vi ska se "Hur många lingon finns det i världen", en riktig mysdag med andra ord!

Det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker så är mina handlingar fel. Dina ord skär som kniven i mitt hjärta och jag kan inte förstå. Förstå hur du kan vara så jävla trångsynt?! Men precis som alla andra människor där ute så vill du bara mitt bästa. Du har aldrig funderat på vad det är du utsätter mig för? Hur stor skada dina ord egentligen gör? Jag har skrivit det förut och jag skriver det igen, en gång okej men nästa gång är det bye bye.. Om inte för min skull, så håll åtminstone käften för Elliotts skull.

Karl-Fredrik, vad vore jag utan dig? Jag älskar dig av hela mitt hjärta!

1 kommentar:

  1. Gran Torino är en underbar film!

    Och jag vill gärna höra en recension av den ni ska se på bio, den verkar nämligen helmysig :)

    Kram

    SvaraRadera