Hur många lingon finns det i världen?

Jag har skrattat och gråtit om vartannat. Vilken underbar film!

Tänk att man kan må så bra inombords efter en film, för det är precis det jag gör. Jag har haft ett stort leende på läpparna från det att vi klev ut ur biosalongen fram tills nu. Jag vill se den igen, igen och IGEN!

Lite sorglig var den, och med tanke på det man gått igenom den senaste tiden blev tårarna några fler än man beräknat. Underbar sensmoral, underbara skådespelare och underbart i allmänhet. Ikväll, ikväll mår jag bra! Ni MÅSTE se den!

Nu blir det sängen. Imorgon ska jag och lillasyster göra Strömpilen, kanske jag hittar något att ta på mig. För nu börjar det bli kris, naket kanske är nya modet i sommar? Tror inte att älsklingen skulle klaga iallafall, hihi.

Ibland önskar jag att jag bodde i södra Sverige, jag vill träffa alla underbara människor som funnits där och stöttat, stöttat och stöttat. Vi har alla förlorat, vi har alla genomgått det svåraste man kan, att förlora ett barn. Vill skicka enorma kramar till LadyBond, Silverspira, Arvids mamma och Wildas mamma m.fl, tack för att ni finns!

3 kommentarer:

  1. Kram tillbaka, vi har varandra!

    SvaraRadera
  2. Det är så härligt att höra att du mår bra! Om än för en stund men de stunderna kommer bli längre och fler även om sorg och saknad aldrig försvinner.

    Hoppas lördagen också blir en bra dag för dig och att du slipper gå naken i sommar ;)

    SvaraRadera
  3. Skönt att du hade en bra kväll igår! Det behövs för att tanka lite energi när dipparna kommer.
    Det finns så många av er där uppe i norr som man "bara" skriver till. Ni bor sååå långt bort att det blir helt omöjligt att träffas. Men som tur är finns internet!

    Tänker på dig ofta!
    Kram från Arvids änglamamma

    SvaraRadera