Nytt utseende.

Jag tyckte det var dags för en riktig header och en finare bakgrund, så såhär blev det :-)

Till er som aldrig sett min lilla ängel har nu chansen och sedan valde jag himmel som bakgrund eftersom det är där han är nu. Älskade, älskade lille Elliott.

Det har varit fullt upp idag. Arbetsförmedlingen för inskrivning, banken för insättning av pengar, kommun för hjälp med lite papper och sedan handling och hem och städa lite.

Just nu sitter jag och grabbarna och tittar på Americas got talent, PINSAMT! Positivt är dock att jag har en kladdkaka i ugnen, mums! Vi kände att vi behövde lite gott ikväll och då passar kladdkaka väldigt bra. Har världens bästa recept, den blir väldigt kladdig och smått kola-aktig.

Jag vill tacka alla underbara människor på Familjeliv som alltid finns där och peppar och stöttar en. Även om man inte känner varandra så går vi alla änglaföräldrar igenom samma sak, mer eller mindre. Det är underbart att kunna dela tankar och känslor, utan att bli dumförklarad. En enorm styrkekram till alla er!

Sitter här och funderar, nu när det är nytt utseende på bloggen kanske jag borde ge mig själv en liten vårförnyelse. Har länge sagt att jag inte ska färga håret, men nu börjar det tamefan klia i fingrarna ;-)

1 kommentar:

  1. Vad fint det blev! Som jag sagt förut, han var såå söt! Kanske också för att han påminner om min Arvid. Jag kan fortfarande inte förstå att sånt här måste hända oss. Vi ska inte behöva begrava våra barn. Men nu när detta hemska här hänt är det ändå tur att vi har varandra inne på FL.

    Kram från Arvids änglamamma

    SvaraRadera