Som en drog.

Du är som en drog för mig, ett beroende.

Jag vet inte hur jag skulle klara av mina dagar utan dig i dom. Jag erkänner att jag är beroende av dig, att jag behöver dig för att leva, för att orka ta mig igenom dagen. Jag behöver min dagliga dos av dig, när jag inte får den kommer abstinensen.

Jag saknar dina kramar, dina kyssar, din omtanke när du inte är här hos mig. Även fast du bara är en bit bort, så fattas något hos mig. Du.

Tänk att man kan bli beroende av en människa, lika väl som man blir beroende av cigaretter, droger och alkohol. Du är min drog, du är den som ger mig en euforisk känsla i kroppen, du är den som får världen att snurra. Någon som hört talas om "High on love"?

Det är så. Jag är hög på kärlek. Det jag känner för dig har jag aldrig känt förut! Vi har gått igenom så otroligt mycket under vårt 1½ år tillsammans. Vi har flyttat X antal gånger, hunnit bli med barn, åka utomlands, förlova oss, få barn och förlora ett barn. Tänk vad mycket som kan hända på så kort tid.

Vi har haft våra duster precis som alla par, men vi går starkare ut det. Elliott har fört oss så mycket närmare varandra, fått oss att värdera vår kärlek högre och ta vara på den tid vi har. Vår lilla älskade son, som har visat oss en värld utan gränser, en värld där allt kan hända, men att man klarar allt bara man gör det tillsammans!

Jag älskar dig mer än du någonsin kan förstå, Karl-Fredrik. Tillsammans kan vi klara allt. Du och jag, Karl-Fredrik och Kristina, Elliotts föräldrar, föralltid <3

1 kommentar: