11 mars 2011

Lycklig, jag är så lycklig!

Det händer mycket i mitt liv just nu, för er som inte vet. Jag har fullt upp på kvällar, helger och helt enkelt dygnet runt, då tankarna är i konstant snurrning.

Det är nämligen så att jag i augusti kommer att bli Fru Almqvist! Känner enorm lycka, spänning och glädje inför detta. Jag älskar Karl-Fredrik mer än ord kan beskriva, så det känns helt suveränt att få bli hans "på riktigt". Tänk att man kan hitta så rätt. Att den rätte finns närmare än man tror, det är otroligt.

All ledig tid går just nu åt till att planera allt inför själva bröllop, inför festen efteråt och allt som hör till. Mina älskade systrar kommer vara mina brudtärnor, de har lovat att hjälpa mig med allt som jag behöver hjälp.

Någonstans känns det som om vi gör det här för Elliotts skull. För att visa honom att mamma och pappa kommer att hålla ihop i vått och torrt, genom hela livet. Efter allt som hänt så känns det här SÅ rätt, det kan inte bli bättre. Jag vill visa Elliott att mamma kan vara lycklig, att mamma är stark och att mamma aldrig kommer svika pappa. Mamma älskar sin lillprins!

7 kommentarer:

  1. Men så roligt! Grattis till er båda! Många kramar från Blom´s

    SvaraRadera
  2. Så roligt för er:) Så skoj att höra att det händer nåt kul för er. Grattis i förskott!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Phett mé najz :)

    SvaraRadera
  4. Jag med, jag med. Jag ska hjälpa dig pyssla!

    SvaraRadera
  5. Ååå, grattis i massor! Så härligt att läsa att det finns en ljuspunkt du kan ta fasta på.

    Kram från Arvids änglamamma

    SvaraRadera
  6. Så roligt med bröllop,att ha något att se framemot..Grattis:)

    SvaraRadera