13 april 2011

Vilken härlig dag! Strålande sol! Ändå hade jag stora svårigheter att ta mig ur sängen idag. Ville ligga kvar hela dagen egentligen men det kan man ju inte. Det är inte det att jag mår dåligt och därför ville ligga kvar, utan enbart för att det var så skönt och mysigt i sängen. Tillslut fick älsklingen komma och halvt tvinga mig upp ur sängen.

Hade en superhärlig dag med svägerskan i Lycksele idag. Blev en tur på Jysk, en lååång sväng på Dollarstore och sedan en sväng inne i stan. Sedan mötte vi upp älskling och Kristoffer för pizza på Golden Bar, dit även svärmor och hennes syster hittade efter ett tag. Blev inhandlat det mesta inför dukningen till bröllopet, men ännu återstår en hel del saker att inhandla.

Behöver lite mer dekorationssaker och lite mer pysselgrejor. Sedan så ska jag och underbara Nadja sätta igång med pysslet. Hon är så snäll som tänker hjälpa mig, jag tror det kommer bli hur bra som helst! Får se vad vi hittar på, får väl lägga ut lite bilder framöver kanske.

Känns så spännande det här med bröllop, har nog inte riktigt fattat att det är sant än! Nu hoppas jag bara att allt går vår väg, att klänningen sitter som den ska, att tärnornas klänningar passar och att allt annat flyter på som smör i en stekpanna.

Nu tror jag att jag ska stoppa ner min "mormorsruta" i en påse och sedan promenera över till svärmor och hennes altan. Ha en bra dag och njut av solen allihopa :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar