30 april 2011

Valborgsmässoafton idag, samt knugens födelsedag.

Måste bara skriva av mig angående gårdagen. Det är nog den roligaste kvällen jag haft på länge! Så många skratt, tokigheter och mycket annat ;)

Kvällen började hemma hos oss, sedan blev det pizza på Lilla Fjället. När pizzan var uppäten avgick färden mot Nadja där killarna droppade mig. Där drack vi en del, shotade tequila (fy vad äckligt) och hade en massa skoj.

Sedan gav vi oss iväg på hotellet där kvällen fortsatte. Vilken kväll därefter! Träffade en massa gamla kompisar, vi pratade en hel del "Om det som en gång var". Vi dansade, drack och hade hur kul som helst! Helt underbar kväll kan jag lova!

Idag mår jag som jag förtjänar, i princip som en gud med lätt huvudvärk! Vad denna dag har ett erbjuda vet jag inte, men blir nog ganska lugnt. Ska testbaka bröllopstårtan idag också, hoppas den blir god, lägger väl ut en bild på den senare :)

Ha en trevlig valborg och sista april mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar