6 maj 2011

En ny dag, en bra dag. Verkar det som hittills iallafall. Har packat nästan allting nu, bara kattlådan och katten kvar i princip. Sedan styr färden söder över!

Vi tänker spendera helgen i Umeå. Kika på kläder och saker till bröllopet, äta god mat och bara njuta. Mamma fyller år på måndag samt att mina föräldrar firar 23-årig bröllopsdag imorgon. Så fira måste vi ju göra! :)

Jag saknar min lillprins idag. Mycket. Han skulle fyllt 4 månader idag, storkillen. Han skulle också ha fått följa med. Hälsat på. Tänk att det redan gått 4 månader. Ibland känns det som om det är år sedan, ibland känns det som om det är igår.

Jag drömde om honom inatt, att han precis gått bort. Ingen fattade varför vi var ledsna. Jag hade aldrig fått barn, inte enligt dom. Jag skrek, var ledsen och upprörd. Visade ärret på magen, men ingen förutom vi kunde se det. Jag vaknade kl 4 och grät. Det gjorde så ont! JAG vet ju att han finns, JAG har fött honom, burit honom! Jag hatar att drömma.. även om jag vet att det är en del i bearbetningen.

Nej, nu ska jag ta och packa det allra sista. Uppdaterar i helgen, om någon är intresserad av hur det går för mig och brudklänningar :P

2 kommentarer:

  1. mina föräldrar firar den 21 maj 23 å då fyll pappa min också år =p vilket sammanträffande =P

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis på Elliott fyramånadersdag och en stor kram till hans fina mamma!

    SvaraRadera