7 maj 2011

Idag har jag i princip spenderat hela dagen på stan med min mor och mina systrar. Vi har shoppat och ätit rullpizza!

Dagen började på Tomtebo för att prova brudklänningen, vilken dröm! Jag är överlycklig! Så imorgon ska vi åka och hämta den samt betala. Den var mycket finare i verkligheten än på bild. Nu ska jag bara tappa några kilon till så kommer den att sitta som ett smäck!

I övrigt har jag haft en kanon helg hittills! Bara ätit god mat och en annan massa gott. Känns så skönt att vara hemma. Plus att det går jättebra med lillkissen här, så förhoppningsvis får hon bo här under våra två veckor i Turkiet. Visst låter hon en del, men mest av rädsla, men nu har hon faktiskt varit fram och snusat Gina på svansen!

Nu ska jag fortsätta att umgås med mina föräldrar och mina syskon med respektive! Känns som att allting går framåt nu, som att allting blir ljusare. Jag känner att Elliott finns med mig, överallt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar