12 juli 2011

Haft en kanon helg i Umeå. Ätit god mat och bara njutit. På samma gång som jag verkligen hade velat stanna så är det skönt att vara hemma igen.

Börjar min inskolning imorgon på det nya jobbet. Ska bli roligt att få prova något helt nytt. Jobbar i fyra-fem veckor, sedan går det en halv vecka och vi åker till Turkiet! Kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar!

Jag borde hålla tyst, men jag kan inte. Jag har svårt för att berätta hur jag känner, vad jag tycker. Det har blivit så mycket svårare efter Elliott. Jag vet inte om det är rädslan över att göra någon besviken, arg och ledsen. Hade möhippa i helgen, till min (enbart min) besvikelse så förstod jag aldrig det. Jag vill be om ursäkt till mina systrar för att jag aldrig märkte det, för att jag trott att det skulle bli mer än så. Ni får inte bli ledsna eller besvikna på mig, jag visste helt enkelt inte.. Jag älskar er så mycket och jag är världens stoltaste syster som har er två vid min sida. Jag hade bara förväntat mig lite mer.. kanske..

Men tack ändå för en otroligt mysig kväll, det fina vädret, det underbara sällskapet och den goda maten gjorde sitt. Imorgon är det bara en månad kvar till MIN STORA DAG, det pirrar smått och härligt i maggropen ;)

1 kommentar:

  1. Gud vad kul!!! önska jag kunde se bröllopet. e så glad för din skull vännen =)

    kram!

    Liljestrand

    SvaraRadera