19 augusti 2011

Idag är en bra dag, för det har jag bestämt! :)

Fick ett glädjebesked idag på jobbet, jag har blivit "moster" till en liten prins! Ingift moster kanske det kallas, då min MAKE har blivit morbror. Gud vad jag längtar efter att få se honom, förhoppningsvis blir det redan imorgon.

Jag har någonstans alltid känt att det har varit en pojke, varför vet jag inte, men jag hade rätt! I början, efter allt med Elliott kändes det jobbigt att det snart skulle komma en bebis. Ju mer tiden gått desto gladare har jag blivit att bebisen snart är här, och idag är jag överlycklig. Visst känns det konstigt att inte Elliott fick stanna kvar, att han inte fick se sin nyfödda kusin, växa upp med honom.. Jag är inte bitter, jag ser ljuset i det hela. Min prins vakar över alla sina kusiner, vare sig han hade funnits kvar på jorden eller är där han är nu, i Nangijala.

Nu ska jag gå och se om kräftorna tinat, för ikväll blir det kräftskiva hos svägerskan med massa annat folk. Superkul! Förhoppningsvis blir det Lse imorgon och hälsa på familjen på BB :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar