30 oktober 2011

Jag blir arg, så fruktansvärt arg när jag läser all skit som skrivs. Att vissa människor inte kan förstå eller inte vill förstå helt enkelt. Men jag tänker inte lägga energi på sådana personer.

Ikväll är vi äntligen färdiga, jag och älsklingen. Det blev så otroligt bra, vårat nya vardagsrum/matsal. Att gå från mörkbrunt/beiget till vitt har gjort hela rummet mycket större. Att bygga ihop ett alldeles nytt matbord med stolar, det har känts så kul! Tänk att små saker kan ha stor betydelse i ens mående. Dessutom blev det så himla fint med löparen som jag fick i julklapp av finaste Farmor Ulla.



Tänk att det ibland ska krävas att man blir vuxen för att orättvisor ska minska i betydelse. När man istället för att sura och vara besviken väljer att ta avstånd. För detta är precis det jag har gjort. Kommer aldrig att ångra mina handlingar eller mina ord, men vidare har jag gått.

1 kommentar: